tjejkväll

godmorgon, Igår var jag i stan med natalie, vi satt och fikade på espresso house, regnade för visso men dem hade ett bra parasoll så man kunde sitta kvar ute endå, fast ett utre rullades des upp när det regnade som mest, så vi for in på Gina Tricot , stannade där ett tag och snackade med Aleks sen gick vi en runda på stan då hade de nästan slutat regna, men de va endå skit väder. Precis som nu! Efter att jag varit hemma i ngn timme kom Anna och hämtade upp mig , körde in om maxi mitt i all stress sen hämtade vi upp elin på bussoplatsen på koppalmölle för att sen köra hem till natta. Laddade upp med chips, ostbricka, vin och cola.. Kollade på en gammal film från vår klass som jag tror madde har gjort, himla kul va de, massa bilder , kan bara inte fatta att de va 2 år sen. galet^^ Sen tog tjejsnacket över, men runt 11 inledde jag & Anna samtalet dans såklart, och så kan man bara inte sluta! Anna började joxa med sitt solo i jenas och tunika. gick sådär haha^^ Det slutade med en massa klipp från sytycd från alla säsongerna, sen körde vi hem! Tack för en härlig kväll tjejer!


Elin & jag


Natta


Helena & en glad Anna


Anna , trodde hon skulle få alla chips för sig själv jaa ♥


Elin & jag själv


Och en Elin till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback