söndag


Bild på mig & Anna från i Fredes!


Igår kom jga hem från aleks vid 4 tiden, käkade lite och så , hant precis sova en blund på efftermiddagen innan Elin kom kl 7. Sen åkte vi hem till louise, och vidare till någon Anna som skulle byta om, va en himla massa körande hit & dit. Fast det gjorde inget , höllt på att dö av skratt av alla historier som Elin hade på lager i bilen. Kan tyvärr inte dra dem nu, för långa historier , haha det handlade iallafall om när hon va 11 år och när hon sov i sin mammas säng, när hennes mamma hade mardröm och drog elin i benet tvärs över hela sängen mitt i natten, Elin höll på att bajsa på sig osv, äh de va kul, riktigt kul! lisa pånminn mig jag ska berätta om de, du kommer garva som bara den! haha ! skrattar bara jag tänker på de! tillslut kom vi in på tivoli, och det var inget  folk, så vi gick till 7 eleven och handla mat till elin sen blev det en runda på utposten. Vid 12 blev det tivoli igen, men då blev jag så trött så jag pallade inte dansa längre , eftersom att det var nationaldagen och röd dag hade bussarna slutat gå. Elin kunde inte sova hos Maria så jag fick köra henne till ödåkra, VA GÖR MAN INTE FÖR SINNA VÄNNER! sen blev det bingen, och guuud va jag somnade gott! Nu ska jag ta på mig något lite varmare & gå ut med mamma och nesrin, tror vi ska promenera vid gröningen, vädret är ju endå helt ok! Ha de så bra och njut av söndan för de ska jag göra..

Kommentarer
Postat av: MIRRE

haha men så löjlig pik mot mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback