måndag

1 Juni, vart tog tiden vägen. Första dagen på stranden, känns rätt tidigt att vara de den 1 juni redan. Men det fanns inte ett endaste moln på himlen under hela dagen, Så klockan 11 kom Anna till mig & vi cyklade ner till stan till fria och solade i ett par timmar, ett dopp blev det dock inte, våra tår hant stelna innan vi hunnit doppa mycket mer. sen cyklade vi till swebank för Annas kkort lagt av , såklart träffade min pappa där, han är som gubben i lådan, överallt! Sen cyklade vi hem, käkade tacos och nu har vi käkat glass med jorgubbar. Har bränt min rumpa som in i. Gör ont att sitta fast att ajg smörjde in mig med 15 hela tiden. Bjuder på lite bilder från idag



Den nya boken jag bröjat läsa, den verkar jätte bra!


Stekaren


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback