"it was many years ago, hello "

Glad midsommar! Solen kan inte riktigt bestämma sig för om den ska vara framme eller va den ska just nu faktiskt. Ännu roligare när man får sms av mamma som är i London och ser en massa musikaler; att där e de sommarväder. Det var ju kul, FÖR DEM! Idag skulle vi ju vakna med tiden, riktigt så blev det inte! Börjar bli en sån ungdom som bara drar nu känner jag. Har aldirg varit sån så min tid är inne nu för de kanske. De e rätt härligt faktiskt! haha ^^ Fast vi dansar ju en massa också, det blir man trött av och sen håller vänneravsnitten oss uppe hela tiden på kvällarna.

Har läst lite mer i Annas bok nu, den e så bra, har bara 70 sidor kvar nu , sen ska jag börja på trean och låna med mig fyran hem för den e så tjock. Twilight böckerna är så himla bra. Det går inte att förklara, tänk om man skulle bli kär i en vampyr, aah^^ panik! Efter att vi vaknat och så gick vi till MAXI och handlade liet av de som behövdes här hemma i Annas lägenhet. Nu har vi precis käkat tomatsoppa, igen .. det är så gott! Och nu håller Anna på att göra några bokmärken. Jag sitter och bloggar, snart kommer Annas kompis Lisa hit då ska vi till maxi igen, handla lite nypotatis, sill och sånt. Sen ska vi käka och börja göra oss i ordning för utgång! Imorgon är det lördag, då kommer Lisa och vi ska ut och äta bufé på en fin restaurang på sveavägen här i sthlm. På söndag blir det nog stan en runda. Och på Måndag börjar audition! PANIK. som det ser ut nu är jag på tisdagen på förmiddagen och efter de ska vi på allsång på skansen, Måns Sellmeröv ska va där! hihi .. Ha en trevlig dag! Och glad midsommar på er än en gång.


Vi handlade 2 ben & jerrys idag på maxi, mums!


Tomatsoppa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback