30 Juni




Hej Helsingborg.
Då var man hemma igen, kom hem på eftermiddan i lördes. Annas mamma & pappa hade hämtat oss i sthlm och körde hem till billesholm på lördagen. Resan gick fort, sov den sista tiden. Har kommit längre än halvägs i min twilight bok, trean. Den e såå bra men jag vill bara börja på fyran. Fast på Bellas studentfest börjar det ju hända grejer. Ikväll ska jag & Lisa ringas och skriva och sortera lägenheter i oslo dem som vi vill ha. Ja mina kära vänner , till hösten blir det Oslo. Och jag är så taggad så taggad så taggad. Oslo i tre år?

Kommentarer
Postat av: Sahra

Fan vad skoj för dig! Olso, shiit vad långt :) Följer pojkvännen med då? Fan vad skoj, lycka till!

Postat av: Anonym

Vad ska du hitta på i Oslo i tre år? :)

2009-06-30 @ 16:05:43
Postat av: Anonym

är du fortfarande tillsammans med fredde ??

2009-06-30 @ 18:45:54
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Härlig blogg :)



Följa varandra via bloglovin?

2009-07-01 @ 19:03:33
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hej, älskar din blogg :D

Är du ennu tillsammans med din pojkvän? Eller är det slut? :O

2009-07-02 @ 00:07:17
Postat av: Erika

Hej!

blir det dans i oslo? hoppas ...

2009-07-02 @ 20:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback