12 juni

Guud stackars studenter, vilket tråkigt väder , trist att springa ut i detta, åka i flak och ut ikväll i sånt här skit väder. Lider verkligen med dem! Vädret gör ju så mycket. Tänkte va nere på stan när dem stackarna springer ut idag vid kärnan, men jag skippar nog det om det ska vara sånt här väder, det är ju storm!
Anyway.. Igår var jag & Anna i landskrona & tränade på vårt solo till ackis. Blev klara båda två. skönt, ska filma de och lägga in efter audition. Just nu har jag inget användarnamn på youtube, brukar använda Freddes. Efter att vi tränat i några timar åkte vi inom väla för att behövde köpa lite saker. Hon hittade en superfin "jacka" på H&M som var på REAN, skit fin e den , beige med blommor, ni vet säkert vilken den är!  Sen släppte hon av mig hemma, dushade och så sen bar det av hem till Fredde. Nu är det en ny dag igen. Ikväll blir det student fest hos S. Sen ska jag & Anna hoppa på bussen mot stockholm inatt. Äntligen ska vi dit , vi har alltid lika kul där! Kan inte fatta att det var 4 veckor sen vi slutade ackis uppe i umeå.. Vill bara dit igen och ligga på golvet i en hög och lyssna på laleh (Lisas fel som väckte minnena igår) Älskade vårt golv i dansalen gud va vi ville sova över där. haha^^


Fin bakrundsbild vah?


en sovande savannah


danssalen i LA


En nyfiken Savannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback