10 juni

hej och hå, världens segaste dag, har bara varit hemma hela dagen , drunknade i min bok innan idag , somnade en blund också, vaknade av att Fredde ringde i mobilen, sen satte jag mig vid datan ett tag, vid sånna här tillfällen önskade jag att jag hade rollercoaster eller sims 2 på datorn eller något. Hade varit perfekt att spela de nu , för tiden går ju så fort då. 5 timmar är ingeting när det rullar igång. Har börjat packa min resväska till sthlm nu. En massa massa kläder och är fortfarande en massa plats kvar , har fått låna mormor & morfars stora resväska. Tur att man åker buss , den måste väga mer än 20 kg nu. haha, ska ju ha med mig massa träningskläder, varma & kalla kläder, sovplagg, alla små grejer man ska ha med sig , och jag kanske kommer stanna i 3 veckor vem vet! Nu ska jag spela kungen sen ska jag läsa vidare.. Så segt! Jäkla väder , det är vädrets fel alltihopa.
När jag kommer hem från sthlm ska vi bröja planera för vår thailandresa till julen! Gaaah^^ Kan inte vänta!


Thailand 2006

Kommentarer
Postat av: Sahra

Fan vad gött med Thailand!! :) Vem ska du planera den med då?

Postat av: Sahra

Okej, ja den är fin :) Okej, vad mysigt & skönt! Ska inte din pojkvän med eller ni är kanske inte tillsammans längre? kram

2009-06-10 @ 19:37:34
URL: http://sunshiiiinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj jag vet inet va den heter , men jag har toning! en mörk röd (:

2009-06-11 @ 11:57:55
URL: http://tiirajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback