vi har blivit som dem

Vilken helg! Trodde aldrig att den skulle ta slut. I fredes såg jag knowing, Nicolas Cage nya film hemma hos Fredde. Sen blev det förfest. Micke & Anna kom dit, dem spelade mest spel. Men jag & Anna fastnade på balkongen med vattenpipan och snackade en massa skit. Sen blev de hanpan, va lite trist för det regande. Roligare blev det dock på Lördan. Emelies & Diddis födelsedagsfest på Swea. Det blev lyckat verkligen. Jätte go mat också. Tack vänner för att ni gjorde kvällen super! Mamma kom och hämtade mig i stan runt 3 när vi började dra hemåt. Anna gick vidare till Cantina till sin bror. Somande bums när jag kom hem till sängen. Och idag är det söndag. Himlen är i inprincis kolsvart, kommer väl regna hela dagen. En typiskt söndag. Ska nog proppa med godis och kolla massa filmer idag kanske. Känner inte alls för at göra nånting annat. Har knappt fotat ngt under helgen, men det har alla andra så när jag får deras foton, lägger jag in mer. Ha en mysig söndag & Grattis till Fredde som fyller 21!


Jag i Fredes på Freddes balkong


Min guldklimp Anna


& sist men inte minst party outfitten från igår! Älskar blått, blått e flott!

Kommentarer
Postat av: frida

sjukt fin klänning - vart är den ifrån? :)

Postat av: Anonym

Var har du köpt din skinnjacka?

2009-07-12 @ 18:19:18
Postat av: linda

Riktigt riktigt snygg!! Var köpte du den? :)



Har du också pigmentfläckar på armarna? Såg nästan ut så så ville bara fråga. :)

2009-07-12 @ 20:41:09
Postat av: fia

Vilken fin klänning :)Vart hittar man den? nyfiken

2009-07-13 @ 08:17:06
Postat av: Jimmy

Var har du köpt din skinnjacka?

2009-07-13 @ 14:54:07
Postat av: sofia

oj, vilken snygg hårfäg. ska färga röd väldigt snart, men nu blev jag sugen på att färga lika rött som dig.

2009-07-14 @ 19:15:47
URL: http://fotini.blogg.se/
Postat av: Amiee

The hair is so awesome _

2009-07-17 @ 19:19:14
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: becca

fan vad snyggt ditt hår var här :) vad haru för färg? gjort själv?

2009-07-18 @ 22:20:01
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback