sen en tid tillbaka



Det blev ingen Thomas Ledin konsert idag.
Fick inte tag i några biljetter! Trist nog. Tänkte åka upp utanför och så kanske plötsligt ngn skulle själa ngn till oss. Men vi sket i de, orkar inet stå där upp & vänta bara. Idag sov jag till 12. JISSES!! Fick panik när Anna ringde och väckte mig & sa att kl va 12. PANIK! Flög upp ur sängen. Efter bara en stund kom Anna och hämtade mig, sen åket vi till väla för att handla presenter till alla födelsedags barn i helgen. Fredde fyller 21 på söndag, den gamle geten. haha!

Nästa vecka åker jag till Linköping i 5 dagar & hälsar på Lisa. Det ska bli jätte kul. Mindre kul ska de bli med bussresan. Tur jag har min nya mobil nu då. Som har trådlöst internet och en massa massa med plats för filmer och allt jag vill proppa den med. Ska sitta fastklistrad vid den på bussresan. Nej nu e jag trött på de här vädret, så himla ostabilt, jag vägrar så på mig mer än sandaler, shorts och linne. Det är ju så de ska vara på sommaren. När som helst kommer mamma hem. Så jag kan ta hennes bil coh köra till Freddis i stan. Ska sova där inatt hade jag tänkt, har en ny film som jag fått av pappa också som är tänkt att vi ska se. Ni får ha en mysig kväll! Så hörs vi imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback