One step at a time




Nej vädret är skit, det vräkte ner precis. Var 100 på att det skulle bli översvämning och aldirg sluta. Fick panik här i köksfönstret. hej och hå. Just nu står mamma och ränsar sina linnen. Jag tar dem hon slänger jätte fina. Hon e galen! Nej nu bär det av till stan, mamma ska kolla på några skor och jag hänger på. Har ändå inget bättre för mig. Från det ena till det anadr, Fredde har blivit med lägenhet. GRATTIS ÄLSKLING! Den ska va superfin & så ligger den mitt i stan, själv börjar jag & Lisa få lite panik nu ang lägenhet i Oslo. Det löser sig väl. Snart bär det av till kära Norge!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

tiirre !!! har glömt svara på ditt sms faktiskt. fick ju det mitt i natten så ja läste det i sömnen ;P. Jag jobbar till 7 varje dag denna veckan utom torsdag. är det nån speciell dag du tänkt dig? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback