måndagsklubben

Vaknade av de värsta man kan vakna av nånsin idag. Gissa vad, en fluga! åhh så jobbig den va, lät den surra i 5 minuter trodde savannah skulle klippa den. men nej hon bara står lugnt och sansat och glor på den. Så jag reser mig , precis när jag reser mig tror ni inte den lyckas flyga ut då. SÅ irreterande!
Igår skjutsade mamma mig till Emelie. Anna var redan där och dem va i full gång med att välja kläder. När vi va kara , sprang vi in till grannen, Emelies klass kompis och hennes andra granne va en av hennes bästa kompisar. Så kul. så de sprangs mellan dörrarna där. Vissa hade ju helspegel , andra inte. Hade inte kunna leva utan de! Sen bar det av hem till Elin, till hennes fina lägenhet i stan. Anna fick köra två omgångar, jag var andra lastet. Fastnade vid köksbordet och pratade skitsnack till kl 1 på natten, sen var det faktikt dags att springa iväg ner till Swea. Där dansade jag & Anna HELA natten! Det är ju så de ska va! Var hemma 4 och somnade gott.



Elin & jag  hemma hos henne


Partypinglan , Emelie


Tjejerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback