"if this are the last words i ever got to tell you, say to you"


Du gör mitt liv bättre


Igår var jag på väla med Anna. Åkte jag hem till Fredde fram mot kvällen, vädret var inget vidare. Så vi köpte frukt och choklad att doppa i, godis och så kollade vi på pirates of the careabian 1 & 3an. Dem e så bra dem filmerna. Sen somnade vi gott. Vankade 10 idag, ensam i lägenheten , körde hem till mamma och sen dess har jag fixat med en massa papper. Ska söka efter stipendier & skrivit till CSN. Det tar längre tid än vad an tror. Höll på i 4 timmar och är inte klar än. Längst tid tar ju det där jäkla peronsliga brevet. Vädret är fortfarande skit , det regnar och innan åskade de så jag coh mamma skret på oss. ush och fy va jag hatar åska förstår mig inte på dme som tycker att det är mysigt. Ikväll blir det kanske utgång annars blir det ännu en natt hos Fredde. Ska försöka fixa de sista med papprena nu, sen ska jag till MAXI och få dem iväg skickade.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback