hemma igen


Jag & mamma i julas


Ja då var man hemma igen i kära helsingborg. Vi har gjort en massa och tiden bara sprang iväg, har inte fotat alls mycket. med dem andra tjejerna har fotat en massa ska försöka få deras foto också. När nu det blir av. Sitter just nu och kollar gamla foto på mammas data, herre guuud säger jag bara. så hemsk man såg ut! haha^^ helt sjukt. Det var dem tiderna de. Ska ni kolla på Jhonny Cash ikväll på tvn? hade jag också tänkt, men Anna hämtar mig strax å ska vi gå en promenix vid gröningen tänkte vi sen ta en latte ngn stans. Imorgon får det gärna bli sol, så jag kan åka till stranden. Sen blir det väl måndagsklubben.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sahra

Du är ju söt där (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback