24 juli

Sitter och väntar på att klockan ska bli 4 så vi kan åka in till stan. Har varit hos pappa en sväng, han la in en massa filmer på min mobil, jag kollade den senaste wallander - kiruren. Den va helt okej, den förra va bättre, och mastermind kommer alltid att vara bäst. Igår såg jag & Anna en film tears of the sun.  Den va jätte bra!
Sen har jag varit på Maxi skulle posta brev till CSN. Ni tror inte de börjar pissregna halvvägs till maxi, där går jag med skjorta, shorts och sandaler. Roligt väder :/ Nej nu blir det jordgubbar, ska nörda lite till vid datan sen kommer Anna. ska kolla Darin & efter de ska vi träffa tjejerna för middag och en runda på stan sen blir det kanske barfota!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback