1 juli

Tillbringar dagarna på stranden nu mera. Vädret överträffar mina förväntningar varje dag. Så jag och familjen glasar på råå hundbad hela förmiddarna. Det är så härlligt. Man får ju passa på rätt va de e så öppnar himlen sig. Idag var jag med pappa och spelade mini golf på fria, sen åkte vi till laröd och åt glass i stora lass. Det var jätte mysigt. Sen släppte han va mig utanför GINA. Där jag mötte aleks, Carro & Maria. Sen blev det gröningen för vår del där i satt & snackade en massa skit. Nu är jag hemma igen. Skönt att sitta vid datorn på kvällen. Ska läsa lite i min bok hade jag tänkt sen blir det bingen. För imorgon tidigt ska jag till vårdcentralen & sen ska vi till stranden! Kraaam





Pappa vann med 10 poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback