en del får vänta länge på ett kort ögonblick

Godkväll!
Jag har en sån fruktansvärd tränigsvärk i mina ben, känns som att jag rör mig slött genom vatten med extrem träningsvärk i benen. Det är inte skönt vill jag säga. Igår fick jag massage av Fredde på vaderna, hade redan då så himla ont, hade jag inte fått de hade jag antagligen haft ännu mer ont än jag har nu. I måndes hade vi balett, vi mjukstartade inte precis, sen hade vi modernt & jazz. Idag var de samma som hällde, fast vi hade vikare på moderna och hade inpro med Jenny, det var riktigt kul faktsikt, fick göra en massa konstiga saker. och alla slappnade av mer och mer. Imorgon ska va ha inpro med henne igen. Fast på morgonen har vi balett, Det är en massa himla steg/övningar som ska in i huvudet denna veckan, är bara en massa genomgångar av alla nya kombinationer till uppvärminingar & stång övningar & allt va det är. Men vi snappar upp det rätt fort farktiskt. Så vi blir väl klara med allt nytt denna veckan, så att det bara är att köra nästa. Har precis kollat på de nya avsnittet av one tree hill. De va såklart jätte bra! Och B.Davis är ju bara så snygg, vilken brutta asså! Skulle egentligen gått på kvällkurs idag lyrisk jazz, men det var visst för småtjejer vid 12 års åldern, så jags ka gå på Tors istället på avancerad. Det ska bli skit kul! Lyrsikt är så himla roligt och jag älskar ju jazz. Imorgon slutar vi 12, för vi inte har den sista lektinen denna veckan. Men nästa vecka börjar vi med metodik, de ska bli kul. Hoppas bara att vi får en bra lärare. Pratade med Lisa innan, hon tipsade mig om en låt med Lars.W den va faktiskt jätte bra - Om du lämnade mig nu. Så jag fick fnatt & laddade hem en cd med svenska ballader. lyssnar på den nu, så himla många låtar som är bra som jag glömt bort bla av längtan till dig med Åsa Jinder. Så många fina låtar.
Från svenska mys låtar till något helt annat behövs det faktiskt storstädas här hemma i vår lägenhet, det ser ut som ett bombnedslag. Min mamma & pappa hade inte kunnat vara här i 1 dag ens när det ser ut såhär. Ligger saker överallt och det behövs damsugas. MEN jag orkar inte. Jag är så trött. Orkar knappt flytta mina fingrar från knapp till knapp på tangentbordet. Dessa 2 dagarna i skolan is killing me! Och det är bara tisdag.
I veckan ska jag & älsklingen ut och äta på någon restaurang och gå på bio & se Brad Pitts nya film, den verkar ju bara så himla bra, antar att ni alla sett trailern, om inte så gå in på sf.se och kolla in den. sen har jag presentkort på ett massage ställe här i umeå som jag fick av Fredde när jag fyllde 20. Ska utnyttja det nästa vecka tänkte jag , har så mycket muskelknuter, Anna hittade en massa i min rygg när vi va i helsingborg. Så dem ska boort!
nej nu måste jag hitta något att sysselsätta mig med , jag har fått myror i rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback