Onsdag

Godmorgon!
Känns som att det är utropsordet till att börja bloggen med varje morgon. Idag vaknade jag hakv 11 sover som en sömntuta här hemma i Helsingborg, min kropp är totalt utvilad, va länge sen jag sov såhär mycket & såhär länge om dagarna. Nu är det bara 2 dagar kvar här hemma i helsingborg. Strax ska pappa köra mig till tandläkaren, sen ska vi köra och hämta mitt guldhalsband som har varit på lagning i 2 dagar. Så jag får det med mig hem innan jag åker på fredag. Ikväll ska jag träffa TH tjejerna ivanka, rasha och mirjetta. Det ska bli så kul. Fast de är inte förens senare ikväll. Imorgon ska jag åka med mamma till mormor och säga hejdå en sista gång. Sen ska jag träffa aleks, carro & maria, sen måste jag hem & packa väskan, umgås med mamma och pappa lite, sen åker jag tidigt tidigt på fredag morgon! På Fredag ska jag förhoppningsvis va med lisa på kvällen, saknar henne jätte mycket och vår klass. Guud va jag saknat dem. Alla danslektioner har jag saknat, denna terminen ska jag ta kvällskurser alla kvällar utom tors & sön. Det ska bli så kul. Sitter på min pappas laptop nu så jag har inga bilder på denna eller nånting. och för dig som ville jag skulle lägga in en video när jag dansar jag har de på kategori; dansen. Bara till att kika in där så hittar du det, och en hel del med bilder från danstävlingar när jag dansade  disco, jag som aldrig trodde jag skulle sluta. Vill dansa disco igen de va så kul, alla tävlingr & all tränng inför de. åh mår dåligt av att tänka att jag slutat! Men nu har ja ju ackis i umeå istället det är 1000 ggr bättre. Nej nu ska vi nog åka! Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback