Måndag


Saknar skolan & allt som finns i den


Godmorgon!
Fick precis ett sms av Fredde, känns konstigt att han är där i vår lägenhet & inte jag! Tänk att det redan gått ett halvår sen vi flyttade upp till umeå. Var tar tiden vägen. minns dem första veckorna i skolan, när pappa, Dan & christina, Mamma,stefa & ida va uppe hos oss. Sen resten av tiden har jag i inprincip inget minne av , förutom att den bestod av dans dans dans. jag fattar inte hur de kan ha gått så fort. Skulle kolla igenom alla mina månader på bloggen för att se vad jag gjort ännu en gång, för att kunna uppskatta allt en sista extra gång under året som gått, istället för att göra en hel årsreminder som halva sveriges bloggar gör just nu! Men såkart hade jag inte mina månader visandes på min presentation.Och jag tänker absolut inte göra en årsresume, de skulle jag aldrig lägga ner tid på.
Har Savannah här bredvid min data som drar sig längst hörnerna på skärmen. Hon va årets bästa nykomling i alla fall år 2008. Hon är min guldklimp! Snart hämtar mamma mig vi ka köra lite ärenden, sen ska jag träffa Maria i stan en sväng. Nu är det 3 dagar kvar tills jag e hemma i Umeå & jag blir galen över att bara tänka på att jag måste flyga! Någon mer som känner som ajg när det gäller flygplan?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hoppas tirran blir helt frisk så hon kan träna ordentligt då :)

Postat av: Anonym

super bra blogg!



Kan du inte lägga in en video när du dansar?

2009-01-13 @ 22:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback