måndag


Jag & älsklingen

Godmorgon! i Fredes var jag hemma hos pappa vi såg the notebook, har sett den innan men de va länge sen så jag mindes inget från filmen , det va som att se den på nytt & ja jag grät i inprincip igenom hela filmen, sen såg vi mamma mia filmen på projektduken och på högsta volym! Gissa om jag fick gåshud 200 ggr. Älskar den filmen! Fick den i julklap förrresten. Det ska bli min nya eva&adam film. (för er som vet va dem filmerna betyder för mig och hur ofta ajg tittade på dem) I lördes sov jag över hemma hos Fredde efter att vi varit hemma hos anna och på tivoli ett tag, det var verkligen inget folk ute nån stans i lördes. Tråkigt, men vi dansade loss lite sen begav vi alla oss hemåt vid 2 tiden. Somande gott i Freddes famn,så som vi brukar göra, saknar de, men de e skönt att va hemma i Helsingborg, man blir ju verkligen bortskämd.

På söndag morgon sov jag & Fredde till 11, vi låg & drog oss i nån timme sen hoppa vi i yakutsin, så mysigt de har jag saknat, vi badade varje dag innan när jag va hemma hos honom, vi har inte ens ett vanligt sketet badkar hemma i vår lägenhet i umeå. Efter att vi badat klart , bestämde vi oss för att gå på bio kl 4. Vi såg Yes med Jim Carrey. Den va bra & rolig! Inte allt för bra men helt okej. Sen tog jag bussen hem , trodde jag skulle svimma ute i kylan så kallt det var.  Väl hemma borrade jag ner mig i soffan med mamma och vi kollade på eagel eye. Den va riktigt bra, så spännande , hände saker hela tiden i filmen. Fast de tog ett tag innan jag fatta va allt handlade om, skulle haft Fredde här som kunde förklarat för mig. som han brukar! Idag ska jag & Anna träna, efter vår lilla paus nu i några dagar sm vi haft  när vi båda varit hejdundrans förkylda. Så idag kommer vi igång igen. Ska dusha & basta på friskis idag. Eller kanske har inte riktigt bestämt mig för de ännu. Sen ska jag hälpa pappa med ett ärende, skulle köra honom nånstans, hans körkort är ju indraget! Va gör man inte för sin far! Sen är det blankt på mitt schema. Halva tiden har gott av min tid här hemma på jullovet nu! Saknar min skola. jag vill dansa, blir snart galen!

Kommentarer
Postat av: fredrik

älskar dig snygging.

2009-01-05 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback