fredagen i bilder

Igår kom jag hem kl 1 efter skolan. Började med tvätten , dushade käkade, städade, bestämde va jag skulle ha på mig, och sprang ner till tvättstugan emellan och körde nya maskiner. satt inte ner i 2 sekunder. Hant precis bli klar med allt till halv 4 då min buss gick ner till stan. Mötte lisa på vasaplan, köpte ett par nya träningsbyxor till jassen på stadium, jätte bra e dem, nu har jag två par! lisa la undan ett par hotpants som hon ska ha till baletten. Sen gick vi runder och letade efterf en svart fest tröja till mig som jag skulle ha på mig sen på kvällen, men hittade ingen, fast köpte ett snyggt ahlsband på Gina istället och en tröja på rean för 49:-  sen åkte vi med bussen till Lisa stannade på Coop & handlade ostbrick och lite till att dricka. När vi kom hem till henne dukade vi upp & startade filmen , what happens in vegas. så jävla rolig e den. Skrattade ihjäl mig, plötsligt hade klockan blivit hur mycket som helst så vi fick stressa ihjäl oss med sminket & grejer, hant precis med bussen till nina när vi blivit klara. Melina hoppade på den i stan och sen va vi hemma hos nina , där hennes, bror, killes kompisar va och en kompis som hade kommit på besök också. de var en hel del där. Sen åkte vi hem till Lisa kollade på en annan film som jag hade med mig. the memorys kepers douther eller av den hette. Men den va inte särskilt bra, sen somnade vi vid 2 tiden. imorse såg vi what happens in vegas igen , haha sen åkte vi in till stan och käkade pizza. Nu är jag hemma  igen, har nyss packat upp min väska, ska ta coh ringa elin nu se om hon vill va med på en spelkväll idag.


Ostbrikan


Jag & Lisa utanför Nina vid bussen

Melina & Lisa


kramkalas ♥


Jag & Melina, ja Melina är lite längre än oss andra!




På hemvägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback