Fredag

Heej
Igår dansade jag hela 8 timmar och va i skolan i mer än 12 timmar. Fattar inte hur jag orkade , men jag va verkligen på tipp topp humör. Igår hade vi dancehall på lektionstid, slutade halv 4, sen drack jag & Lisa en kaffe på Sandy´s & handlade lunch på hemköp. Sen hade vi den första kvällsklassen, jazz med Jenny, såå roligt det var, inet så mycket teknik men en himla massa flås och släng och fort gick de. Roligt att göra annorlunda än vad man gör i skolan. Sen va de lyrisk jazz. Det va skit kul de också, lite annorlunda bara, men det är väl de de e. Sen om jag hem kl halv 10, dusha coh gick och la mig. somnade bums! Idag hade vi modernt, en riktigt rolig ny golvövning fick vi lära oss, sen hade vi danchhall igen, då vi fortsatte på uppvärmning & kombination sen i torsdes. Skiit kul är det att skaka rumpa!! haha^^ sen skulle jag gå och köpa protein/kolhydrater pulver. Men de va slut i smaken som jag ville ha. Typsikst, så ska gå in & köpa de nästa vecka istället. Sen åkte jag bussen hem , va vrål hungrig slängde i mig en stor portion gröt. Nu har jag damsugat hela lägenheten & packat upp tvätten.

Vid 4 ska jag ta bussen in till stan & möta upp Lisa, ska handla mat & gods till ikväll. ska hem till henne kolla på 2 nya filmer som jag fått hem, revolutionary road med leonardo Dicaprio & seven pounds med will smith. Sen ska vi kolla på Lets dance såklart som är idag och laga mat, sen ska vi krönga godis tills vi mår illa. Det är ju helg, imrgon blir det taco kväll med tjejerna och dansfilmer! mys mys.. Fredde jobbar stackaren hela helgen! Nästa onsdag bröjar lyrisk hiphop, vi har fått nya lärare som flygit hit från sthlm. Läängtar tills jag ska ta den klassen. Nu ska jag packa väskan & ringa Lisa fisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback