torsdag

Nu är jag less på att vakna 5 på morgonen, har vaknat då varje natt denna veckan, kanske för att jag somnar klockan 9. Men jag är ju helt slut efter alla klasser jag har under dagarna! Måste sova. men om jag vknar 7 då betyder de att jag sovit 10 timmar när jag vaknar 5 har jag sovit i 8 timmar, vilket verkar räcka för mig, eftersom att jag är klarvaken då och kan inte somna om förens halv sju & när veckarklockan ringer efter en halvtimme. Lite störigt faktiskt! nej idag ska jag hålla mig vaken till 10 i allafall. Igår hade vi balett,modernt och metodik för första gången, jäte intresant verkade de! Vi fick lära oss små regler om undervisning och allmänt om metodik. Nästa Onsdag ska vår lärare ha en barndans klass med oss som om vi va små barn mellan 4-6 ska bli intressant och se hur hon hanterar den. Nu på söndag ska jag gå på barndans och studera klassen. Kul en söndag morgon känns lite jobbigt, men de får gå sover ändå aldirg länge än 10 på söndagarna, fast att jag hade velat de. Nej metodiken kommer bli intressant de känner jag på mig! sen tog jag en klass i lyrisk hiphop efter skolan, skoj fast att läraren är rätt flummig & gör olika på alla steg hela tiden, så man blir en hel del förvirrad med de funkar de också, man vänjer sig! Idag har vi haft balett för sista gången denna veckan, har ny stång nu också, den e så svår och vägrar sätta sig. Fattar mig inte på balett ibland. Sen hade vi jazz med mördar uppvärmingen utan stopp. Den dödar speciellt på benen, helt galet! Men jag överlevde de också efter ett antal svett droppar som störde i ögonen på mig då och då. Sen sista efter lunchen hade vi dancehall, börjar sätta willi bounce och de nu. De e verkligen sjukt kul och vi har världens underbaraste lärare. Vi fortsatte på "vapen dansen" som vi började på förra veckan. Den ser så fjantig ut ibland, haha^^ ja man får sig ett par skratt när man dansar den, den är annorlunda om vi säger så! Idag efter skolan gick jag på jazzen med jenny. Pumpade ur de sista ur mina sura muskler. Bara en dag kvar ju sen är det helg och så får jag vila! imorgon har vi modernt, dancehall och jag ska jobba på vårt egna arbete innan jag går hem. har inet kommit fram till vilken låt jag ska använda mig av än och så, har en massa massa ideér måste bara bestämma mig för ngn.

Imorgon är det fredagen den 13:e ihh vet inte om jag törs ta mig ut. Men efter de kommer alla hjärtans dag, och jag som inte är i Helsingborg och kan krama om mina kära föräldrar, rena katastrofen! Får pussa på fotona som jag har på dem på min dator. Freddes kompis makke kommer hit imogron kl 12 och ska stanna i några dagar. imorgon ska vi ut elle rom jag orkar och på lördag ska jag mysa med tjejerna med en massa godis & chips och kolla melodifestivalen. de får man ju inte missa. Har laddat hem tre nya album idag, en massa nya och färska låtar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hjäärtat ! Jag saknar dig ! Kommer du ner hit när du har lov ? :) Jag ska flyga hem imorgon , flyg , fredagen den 13e ! lagom nervös är jag .. Vad heter hon ni har i dancehall ? Heter hon Melpo ? saknar dig , pusspusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback