Torsdag

Guud va jag inet hinner med någonting annat än att gå i skolan, känns som jag aldirg bloggar , pratar i telefon eller umgås med fredde längre. Har blivit helt blokerad i min dansvärld, det är som en ond cirkel. Fast en sån som man gillar att va i. men det känns som om jag inte hinner med någonting annat just nu. Men dansen är prioritering 1 under året här uppe i umeå. Nu eller aldrig! Idag har vi haft balett, jazz och dancehall. Kände mig helt slut efter dancehalen, hade noll krafter kvar orkade inte ens stå upp. Kan inte fatta att det är då man har 70% kvar. Sen min lärare sa de har jag blivit hlet knas när det gäller träningen. Imorgon ska vi ha modernt, dancehall coh eget arbete, sen mot kvällen kommer bruttorna hit från klassen och vi ska ha spelkväll. yeah! Och så är det ju lets dance, som inte få missas!! 

För er som önskade att  fås tälla några frågor kan få ställa dem nu så kan jag ju svara på dem i nästa inlägg. 

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Marie

Då frågar jag nu vart din otroligt snygga gula tröja kommer ifrån? Och sen på din audition, dansade du disco på valfritt då? Har nämligen funderingar på att söka och jag förstod inte riktigt den beskrivningen om man kunde välja disco då, som jag själv dansar..

2009-02-19 @ 21:43:50
Postat av: Angelica

Vad tänkte du på mest när du tävlade i disco för att det skulle gå bra ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback