Tisdag


Umeå på morgonkvisten

Godkväll. Fredde är och jobbar och jag håller på att somna där jag sitter, imorgon åker Marie och Lisa till köpenhamn för audition. Igår hade jag fullt upp, S & E va här och hjälpte mig med bilen. men vi fick inte igång den , den har stått stilla i evigheter. Så dem kom tillbaka idag istället , precis efter jag slutat skolan, gick jag till dem och vi körde upp till oss, efter många om och med fick vi igång bilen & loss den. Så jag körde till maxi vid 5 tiden och Fredde började med tvätten. Jag fixade här hemma, städade , lagade mat sånt tårkigt som måste göras när jag kom hem från Maxi sen tig jag sista tvätten och startade ett par oc avsnitt. Nu har tiden bara runnit iväg. Imorgon ska jag iväg och köpa pulvret som jag skulle ha köpt för några veckor sen, men det har varit förening med leveranserna. Sen ska jag inom ett annat ställe också, men som är hemligt än så länge! Sen är det lyrisk hiphop kl 4 och efter de är det musikal dans, så imogron blir det en lång dag. Och vår metodik klass börjar imorgon, är så förväntansfull. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: - e.b

Riktigt mysig blogg!

Postat av: Marie

Den danslinjen du går, är den ettårig? Har själv funderat på att söka dit nästa år.. antar att du gjorde digital audition, och om du gjorde de, på valfritt solo dansade du disco då? :) fattade inte riktigt om man får välja vilken dansstil som helst!? Hoppas allt är bra med dig :) Skulle vara jättesnällt om du svarade!!

2009-02-11 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback