söndag


Umeå igår morse


Om två veckor ligger jag och solar och badar på hotellet i grancanaria helt sjukt är det, har inte riktigt förstått än att jag ska utomlands med pappa, de ska bli så skönt så skönt. har redan börjat tänka på vad jag ska packa med mig det stod helt stopp i huvudet tills jag kom fram till bekini. det är en början iallafall. ska försöka att inte packa med mig så mycket , ä'r så jobbigt att kånka på en massa packning. Idag, morse kom Lisa hem från köpenhamn. Men min morgon började med ett klirr klockan 8 på morgonen. Så jag for upp ur sängen och upptäkte savannahs skräckslagna blick på vardagsrums golvet tillsammans med ett glas som låg i tusen bitar. Så fram med damsugaren och sen kunde jag inte somna om. efter som att jag hade lång tid på mig innan bussen skulle gå så passade jag på att baka scones & dricka te & kolla OC avsnitt har tre kvar på säsong 3. Sen tog jag på mig och sprang till bussen eftersom att jag hade glömt att det var söndag hade jag snurrat ihop busstiderna. Men jag hann precis till barndansen i tid, det var kul att kolla på faktikst! Så söta & små dem var och olydiga skulle jag vilja säga. Sen mötte jag Lisa i stan vid 12 för en fika. Idag blev det på barristas där vi satt i nån timme och pratade om allt mellan himmel & jord. Sen kollade vi i affärer, finns så mycket fina kläder! Alla adidasjacka som jag bara smält för. Vill va miljonär!!! Sen gick vi till hemköp och till hemmakväll & handlade godis, och sist fick det bli stadium där jag gick in & köpte mig en ny väska i rosa för 100:- som jag ska ha till skolan. Har redan proppat den med träningskläder för imorgon. Och nu är jag hemma igen , har precis käkat ugnspannkaka, ska ut och fixa med min bil nu så den blir ren och fin! Det var ingen slappesöndag idag inte. Ikväll ska jag baka hallonkaka. mm mums! Imorgon ska jag till polisen och fixa ett nytt pass! Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Caroline

så skönt för dig att komma utomlands nu när du kämpar i det kalla umeå. träffade din mamma och stefan idag på väla :) så stor ida har blivit! vi får höras innan du åker. Puss <3

Postat av: MIRRE

Va fin du va på den bilden hjärtat! Vi får prata i morgon? Jag ska äta nu sen kolla beck.. är det okej? I morgon måste vi annars rings vi på mobilen, jag slutar ett :) love you

2009-02-15 @ 20:08:37
URL: http://miirre.se
Postat av: Marie

Ja tycker du borde ha en frågestund snart :) Haha, jag har några frågor! Men vart är den gula tröjan ifrån? Den är så sjukt snygg :) Ha de bra tirre

2009-02-16 @ 17:28:11
Postat av: Lotta

vad vacker du är min lilla älskling.

saknar dig.

Mamsingen.Ha nu en riktigt underbar semester och koppla av.

2009-02-16 @ 21:17:46
Postat av: Anonym

Hej din ruttna bajstollekorv!

Guuuud vad jag saknar dig! Men min mobil har blivit retard på äldre dagar så ditt nummer är borta, jag måste ha det igen. Har velat ringa dig i flera dagar nu men har varit helt slut efter skola och jobb och allt... :( Buuu

Puss och kram och lite smisk med en fjäder Eliiiiin

2009-02-17 @ 18:02:47
Postat av: jasmin

så fin bild

2009-02-17 @ 18:16:20
URL: http://jasminz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback