Helg


Elin, Ida & Lisa från i torsdes efter skolan


Som det snöar här och blåser. Nu har det snöat en massa i 4 hela dagar, känns som det aldrig tar slut. Riktigt jobbigt är det att kliva fram på gångstigarna här i och med att dem är proppade med snö. Så fort bilarna har varit här och skottat , lägger sig ny snö på direkten. Jätte jobbigt är det & endå trots detta vädret cyklar det folk över allt kors och tvärs. Fattar mig inte på cyklisterna som cyklar i detta vädret så snål får man inte vara , att köpa ett busskort. Aldrig att jag skulle få för mig att sätta mig på en cykel idag. Har bestämt mig för att jag inte ska sätta foten utanför dörren idag! Hemskt väder. Är så himla trött på snön och kylan nu, den har ju varit här i evigheter. Har inet sett marken sen i oktober. Hinner jag vara med om våren här uppe egentligen, när jag kommer till sthlm i maj har det helt plötsligt blivit sommar.

Igår kollade vi på melodifestivalen, va folk röstar konstigt, förstår mig inte på svenska folket! Melodinummer 1 säger jag bara. Och Marie serneholt va ju jätte bra , nej istället kommer hon jävla maria med eller va hon hette med snälla snälla. Åhh så dålig låt, jag klarar inte av sånna låtar. När melodifestivalen var slut tog vi på oss och gick bort till Elin en stund. Där hennes kille,syrra, marie, mia & Ida också var. Satt & snackade en stund till kl 12 sen gick vi hem igen och satte på en film ; I think I love my wife hette den, det va rätt rolig faktiskt men de va länge sen jag såg en riktit bra film nu. Vill gå på bio de va så länge sen och de  som e så mysigt, innan hatade jag att gå på bio. Men de har vänt. Det är det enda som är rimligt att göra i detta jäkla vädret! ush & fy! Idag ska jag absolut inte göra nånting, ska försöka komma på ett syfte och nån låt till mitt solo till arbetet i skolan som vi fått i uppgift som ska vara klart om 6 veckor. Jag har ingen aning om va jag ska göra. Ha en trevlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Håller med om de på melodifestivalen, hur kunde den där snälla,snälla gå vidare? Nr 1 var ju bra :) Snygga kläder från Ellos, kan du inte lägga in fler bilder när du dansar o så? Fler bilder är kul över huvudtaget! :) Ha de bra!

2009-02-08 @ 14:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback