onsdag

Var på cardinal igår. Maria intalade mig att i skulle köa en timme. Är såå glad att vi gjorde de. För kl 11 va kön sååå lång! Jag & Maria stod längst fram med en gammal go vän , disco Peter! Snackade skit om allas löshår, pushups, skor och allt. haha de va kul & såklart goa discominnen! Jag & Mirre blev en av dem första 99 tjejerna. LYCKA! Så vi fick valt ett par skor. Ärligt talat hade jag inga stor förväntningar på de. Tänkte att man skulle få en check på 199:- på Nelly eller något. Men när vi kom in fick vi en lapp vi kulle lämna till en kille som vaktade ingången till ovanvåningen. När vi kom upp var det inglasade skor i glasboxar. 4 skor i varje. Man fick välja precis vilka man ville & vilken storlek man ville ha. Alla skor va såå snygga! Kunde inte välja. Tillslut, Slutade de med att jag och Mirre valde samma. Skiit snygga va dem & helt gratis. Hade grymt kul igår tills det blev alldeles för mycket folk och för fulla människor. Så runt 3 tiden körde vi hem till Mirre & jag sov där. Har precis dushat och ätit. Anna kommer snart så ska vi på bio, luftslottet som sprängdes. Ikväll ska jag hem till min kusin & min faster med mamma. Har 4 dyrbara dagar kvar här i Helsingborg nu!
Sen börjar livet i Oslo på Måndag igen! Ett nytt år 2010, Och de ska bli ett sjukt bra år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback