hemkomst

Äntligen va man hemma. Helt underbart. Kom fram vid 4 tiden i Helsingborg. Lycka! Körde direkt hem till mamma & compani. Sen mot kvällen bar det av hem till älsklingen i hans lägenhet. Hade en super mysig kväll. Fick frukost på sängen i morse & allt. Och när vi tittade ut, va himelen alldeels blå, det var snö över allt. Kan de blir bättre hemkomst. Helsingborg hälsade mig verkligen välkommen hem. Det är så underbart att vara hemma, så underbart. Sitter hemma hos mamma nu, har precis varit på maxi och köpt paket till julklappsleken på söndag, glöggkväll hemma hos Aleks. Ska bli så kul!
Och snart kommer Anna hit, hon kasar väl från Billesholm hit med bilen, det är ju rena skridskobanan. Ohh jag vill åka skridsko på IH. Så mysigt, nej ikäll tänkte jag och fredde se BIO , new moon.
Helst av allt hade jag velat dela på mig så jag kunde träffa alla samtidigt idag..
Har saknat allt och alla så mycket.
Ha en bra torsdag! För mig känns de redan som helg !


En så härlig bild på en söt Ida


Kommentarer
Postat av: Moster A

Välkommen hem =)

2009-12-18 @ 09:40:01
Postat av: Faster A

Välkommen hem =).

2009-12-18 @ 09:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback