6 år & 7 månader

Godkväll.. Igår bestämde jag & Lisa oss spontant för att följa med AnneLisa, Martine & Guru ut på stan. Så klockan 8 gick vi till Anne Lise  och drack nån cider medans vi sminkade oss och kollade på nobelgalan. Som sändes i Oslo. M1 & M2 klassen skulle va med och sjunga et kör nummer. Men de skulle inte vara förens mot slutet vid kl 11, så vi missade de! Vi gick mot majorstuen för att möta dem andr på e pub. Sen vid 1 va de nog och vi gick hemåt.

Idag kom pappa hit, inte bara pappa en massa mat, danskläder som jag beställt & en massa annat följde också med. Har varit på bogstaveien och jag fick ett par helt underbara skor från MONKI av pappsen! Sen gick vi hem & käkade fylld paprika som min farmor laga till oss. Sen gcik pappa för at möta upp en kompis för utgång. Jag & Lisa blev hemma. För filmkväll ! Har sett 1,2,3 kapad & den nye animerade filmen up. Nu ser vi TAKEN för den har Lisa inte sett. Har druckit 3 koppar kaffe. Men de passar ju bra. För ara nån timme sen kom vi på att det är ju lussevaka.
Imorgon ska vi hem till Maren, hennes mamma ska laga mat till hela klassen, så hela kvällen kommer i hänga där och käka en massa god mat säkert. Ska bli mysigt, Sen är det bara 3 skoldagar kvar och sen är det hemåt! Har en kelig savannah bakom datan här nu som jag måste ta hand om.

Ha en super lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback