13 dagar kvar

Oj va veckorna springer iväg. Då va de helg igen, Har varit is kolan i 13 timmar i streck idag. Har haft föreställning. Årets första julföreställning. Imorgon har vi 2 föreställnigar till och på Söndag med. Men de är super kul. Man lär känna alla på skolan och de super mysigt att va omringad av dansare och musikal folk. På måndag trodde jag vi skulle få vara lediga. Men nej då har vi balett kl 9 på morgonen med Chet Walker. Sååå jobbigt, kommer att va såå trött. Nästa vecka ska vi ha pardans, vet inte riktigt hur de ska lösas om vi i klassen ska bråka om vem som ska va kille eller tjej, eller om vi får springa och plocka en gut från dem andra klasserna. Sen slutar vi tidigt tis & ons såå skönt, så jag kan dusha innan jobb.

Ska gå in & kolla schemat nu sen ska jag nog gå och lägga mig faktiskt & ladda batterierna tills imrogon.. Ha en jätte bra helg.. Ska dansa igenom min sen om 1 ½ vecka är jag i HELSINGBORG! Har tjej middag med min vänner och myskväll med Fredde. Tv kväll hos pappa, och julbak med mamsen och syskonen.. Kan inte vänta längreee!



jag & Lisa i foajen



henriette och hennes superfina heldräkt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jeg savner deg !! bra norska va ? ;D hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback