söndag



NU är vi landadae i Oslo. Mamma & pappa åkte hem i torsdes, efter ett himla slitande i lägenheten. Den eså fin och mysig. Jag och Lisa har gjort en massa under dessa dagarna. Har inget internet, får inte internet förens om ca 1 vecka till. Ska dela med grannen och de installeras inte förens om ett tag till. Lite segt men men. Vi har kollat på en massa massa greas anatomi avsnitt dem är såå sjukt bra! Nu har jag & Lisa tagit med våra datorer ner på ett internet café här precis vid oss. Jag tog en blåbärs milkshake och lisa en latte. Igår va de gårdsfest på vår gård. En del folk fårn lägenheten va där. alla va under 25 och dem flesta svenskar. Jätte bra grannar har vi, satt ute till 1 igår natt.

Imorgon börgar vi skolan. Ska ha samling kl 12.  Gaah^^ undra vilka som går i vår klass. Det ska visst ha varit en skit bra gut :P i en av klasserna på audition, så minst en kille lär vi ha! haha. Alltid kul med killar i klassen, som dansinriktining är man inte van vid det. Får väl studentkortet & shemat också imorgon så vi kan handla busskort. Oslo ligger ju i en dahl så det är backat över allt och de e inte vilka backa som helst. Dem dödar! Men vi kan promenera till skolan utan problem, bor jätte nära skolan tar max 20 minuter att gå. På torsdag ska jag till helsingborg. Åker hem samma dag och får fortsätta livet här .. Jag älskar Oslo.
Kommer inte kunna blogga förens vi kommer hit igen.
Du som ville fråga mig lite om Oslo, jag har inget internet nu endå coh jag vill inte skriva ut min mejl här mitt på bloggen i coh med att du va anonym.

Ha d super!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej. Det var jag som skrev ang oslo. Förstår att du inte vill lägga ut din mejladress här på bloggen. Glömde helt av att skriva min mejl. Den är [email protected]



2009-08-23 @ 16:55:31
Postat av: fredde

jag saknar dig och älskar att du är min.. jag går på moln när jag är med dig, och jag faller av jordens yta när tänker på dig.. jag älskar dig terese..

2009-08-24 @ 16:36:28
Postat av: Anonym

hej jag undrar om du är helsvensk?

2009-08-25 @ 15:46:39
Postat av: sarah

bor ni vid sankt hanshaugen?

2009-08-26 @ 08:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback