i cant stop missing you



Älskar att dansa, vilken människa hade jag varit om jag inte haft dansen. Kan inte stå still längre. Känns som att jag vill dansa mig fram vartän jag än går. Står och gör tondyer, plier och allt när jag står stilla. Har försökt komma tillbaka till hållningen. Bara de är hur svårt som helst. Att stå korrekt stilla. Haha^^ Låter knasigt, men de finns mer teknik bakom dansen än vad man kan tro! Har hur många låtar som helst som jag har fått inspiration till nu. Dansen ger mig alltid fjärilar i magen och alla bra låtar kopplar jag ihop med snygga koreografier. Längtar så mycket tills jag ska få ta del av alla fina lärare på Bårdar. Deras lokaler va så fina och där finns så många att se upp till. Det är skit viktigt! Har sprungit varje morgon men jag har fasa för tärningsvärken vi kommer ha den första veckan. Meen ack så slö man känner sig utan nån träningsvärk. På danslinjen har man träningsvärk dygnet runt hela veckan. Det blir som en vana. Fan va jag älskar att jag älskar att dansa och att jag verkligen valde att göra detta!! Att jag kommer få jobba med de jag älskar att göra! Jag hade ångrat mig så annars när jag va 40!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wiie , du kommer att älska det ! Läste om OTH på nätet btw och det börjar sändas igen den 14e september i USA . :) Kommer sakna dig också , hur mycket som helst. Men kommer antagligen och hälsar på sig i Oslo redan till hösten , är ju så billigt att ta bussen så :) . Puss och kram !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback