söndag

Då va helgen slut & jag har redan varit hemma i umeå i en vecka. Tiden går bara snabbare och snabbare! i fredes kom Lisa till mig, på eftermiddagen promenerade vi till maxi, drack kaffe sen veckohandlade jag, på kvällen blev det lite för fest med rosa pantern, såå gott! Sen skulle vi ut , men så blev det inte, plötsligt va klockan 10 och jag satt fortfarande i min pyjamas. Så vi satte igång och sminkade varandra istället. Resultatet blev ju sådär om man säger så.. haha men kul hade vi. Sen på lördagmorgon käkade vi toast åkte med bussen in till stan i jakt på en ny kalender. Sen gick vi till BA för att träna på vårat solo. Med vår kreativitet tränade vi till kl 5 sen åkte vi hem och åt mat på balkongen, första vårdagen va igår, så varmt.. Super härligt! Vi bestämde oss för att gå till Nina där resten av klassen va , och käkade ost bricka och drack vin, så vi promenerade dit tog ca 40 minuter, men det var skönt att promenera, missade bussen tack vare mig. Väl framme blev det livat, tog sista bussen hem och det var söndag, vaknade efter en rejäl sovmorgon. Bakade scones och kollade på alla repriser från alla program som vi missat under helgen. Sen solade vi på balkongen i ett par timmar och sen tog Lisa bussen hem. Nu har jag lagat mat till veckan som kommer. Har ätit pannkakor  och städat lite, ska se söndagsparty med filip och fredrik nu tänkte jag. Sen blir det bingen!

Godnatt


Kommentarer
Postat av: fredrik

älskar dig

2009-04-28 @ 00:39:06
Postat av: Anonym

Tja prettybabe! Vad sägs om att jag kommer upp nästa helg? Har du tid och plats i sängen? (fredde får sova med katten) Puss!

2009-04-29 @ 19:48:45
Postat av: Sara

Ja, verkligen ! Alla är tyvärr inte på samma nivå.

Men det kommer några nya i sommar i alla fall :)

Allt bra med dig? Längesen man såg dig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback