Lördagen i bilder

Igår färgade jag mitt hår, hälsade på min mormor & morar, var på cirkus brasiljack med hela tjocka famlijen. Sen bar det av hem till emlie när make upen hade mit på fr en förfest med tjejerna, för mig blev det en alkoholfri kävll som vanligt! Nån måste ju ha koll på läget, Det var jätte trevligt, vi spelade ölspelet & så för att komma igång. Se blev det bussen in till stan. Minns knappt hur dem ser ut här hemma i helsingborg längre , att dem va gröna va som att se dem "nya" bussarna på nytt igen. och jag har lite smått glömt vart alla bussarna går. Känns märkligt, jag e hemma ju här ska jag veta allt, äsh efter veckans slut sitter dem bussarna på pats i mitt huvut igen förhoppningsvis, Efter att vi varit och tjoat hemma hos Emelie åkte vi till Cardinal. Där det var krökat av folk! Lite jobbigt va det, men det fukade! blev en rätt så lugn kväll kom hem vid två. Nu hämtar aleks mig vi ska köra till malmö, för hon har fått napp på en skinnjacka antagligen! Ha de så bra. Och vädret är ju bara helt underbart!


Magdansöser mitt på stan

Aleks


Jag

Kommentarer
Postat av: Christina

Vilken fin blogg du har.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback