Helsingborg

Ännu en helt underbar dag, solen skiner och det måste redan vara runt 14 grader ute. Ska bli upp till 19 idag och i och med att det räknas i medeltemperaur så blir det ännu varmare i solen. Så jag & Carro ska ligga på gröningen nu på förmiddagen och steka i solen hade vi tänkt , med kläderna på i och för sig, tror det är lite för kallt för att ta av sig än. Kanske blir en sväng inom Haufés också då kanske. Oh, älskar helsingborg, det är så underbart på sommaren. grillningen igår var jätte mysig fast att vi inte började äta förens strax efter 6 och jag var vrålhungrig, men det tog ett bra tag längre att grilla allt kött som dem hade köpt längre än va vi räknat med. Mitt i all mat kom aleks på att hon ville ha panriche , så vi sprang ut till bilen , åkte till maxi och handlade medans dem där hemma grillade. Då mötte vi Sabbe och hennes kille. Det var läge sen kan jag sä. Så vi bestämde oss för att ses på lördag. Igår fick jag också mina efterlängtade runing skor av mamsen , svarta nike som jag ska ha och springa i i sommar. Dem e så fina & såå sköna. Dem ska användas när jag kommer hem i skolan i alla fall.  Just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra här hemma fram tills Carro ringer. Men men.. Vi synes!

Kommentarer
Postat av: jasmin

helsingborg <3 untsunts

Postat av: Mirre

I morgon!! det blev försenat här uppe.. men kan vara med er på fredag :D saknar dig!

2009-04-15 @ 17:42:58
URL: http://miirre.se
Postat av: Anonym

Vi är 3 tjejer som är 13 13 o 12 år gammla Vi skulle så gärna vilja ha fler läsare Det skulle va jätte trevligt om du kollade in ibland Och kanske att du kunde hjälpa oss me några små råd om hur man gör bloggen mer intresant att läsa Hihih en länk skulle oxxo va kul xD Busigt Hoppas du har de bra



Puss o Kram // Hanna Alexandra Hanna

2009-04-15 @ 20:08:02
URL: http://hannorochalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback