här kommer lite bilder

Godmorgon, igår var jg i malmö igen, änsålänge har jag varit mer i malmö än helsingborg känns det som sen jag kom hem. Men det är faktsiskt super mysigt där med nu när det är så fint väder, nu ar det varit strålande solsken sen jag kom hem. Det känns helt underbart är bara jätte jobbigt att ag måste komma tillbaka till snödriverna i umeå om en vecka igen, det känns surt! Igår sov jag hos pappa så just nu sitter jg i köket och har fått ånat hans data, tänkte jag skulle lägga in bilder frn min kamera har tagit en hel del sen jag kom i onsdes.


Jesper Rönndahl på Tivoli i onsdes


jag följde med Maria i skolan, tidigt tidigt på morgonen i torsdes


Maria & hennes klasskompis på restaurangen i malmö


Jag i malmö


MALMÖ


I torsdes avslutades dagen på circus brasiljack


mamma♥


trion på cirkusen


ännu mera cirkus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback