fredag



Idag hade vi modernt sen bev det dancehall, fortsatte på vår andra koreografi som vi ska ha till föreställningen , där vi ska ha tidningar till rekvesita, det kommer att bli jätte bra, himla kul är den dansen. Sen va de lunch en kortis och efter lunchen va det dags att visa upp sina koreografier för J när hon filmade alltihopa. Det gick jätte bra. Efter lovet på måndan ska vi visa solona för varandra. Ska bli spännande att se vad alla andra har gjort för ngt. Sen slutade vi lite tidigare än vanligt idag också. Igår gjorde jag & lisa en koreografi till Lars winnerbäck & miss LI, -om du lämnar mig nu. Bara så chop chop så hade vi gjort 1 ½ minut. och efter påsk finns det en tävling där man kan vinna 3000:- . Vi har betsämt oss för att vara med och tävla med den dansen. 3000:- , 1500 kr var hade inte suttit fel. Ikväll ska klassen träffas i stan och gå ut och äta på Invito eftersom att Mia fyller år. Sen ska jag sova hos Lisa imorgon har jag inget planerat förutom att vi ska ha filmkväll på kvällen sen är det söndag & då måste vi städa, tvätta och gå och handla sen är det måndag, tisdag & på onsdag ska jag åka hem, weeei, läängtar så mycket, på fredan på lovet ska jag med mamma och mina syskon på brasiljack circus, såå länge sen. Nostalgi!! Det ska bli super kul, och jag ska få mina efterlängtade nike skor av mammsen, kan inte fatta att de ska bli mina iheller. Guud va jag längtar hem! Och när jag kommer tillbaka från påsklovet är det bara 4 vekcor kvar sen blir det GBG och efter de ska jag och Anna gå på bounce summer camp som är hundra procent planerat nu, fira midsommar i sthlm & gå på audition, det ska bli så kul, Kan det bli bättre!!! Sen vem vet jag kanske hamnar i oslo till hösten! Ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback