Fredag



Godmorgon! imorse var vi och solade solarium, tänkte de va lika bra nu när man ska tillbaka till kylan på söndag igen, kommer antagligen få vinterdeperition, men när jag har lite färg på kroppen så kan jag kolla mig i spegeln coh försöka intala mig själv att jag precis varit utomlands, att ha varit hemma i hbg under denna veckan har i & för sig varit som utomandskänsla, det har ju nästan varit 18 grader mer här hemma än i umeå. Nej ush, va jobbigt de kommer bli. Idag är det ju strålande väder, tänkte träffa aleks och maria idag , ikväll blir det hanpan med tjejerna. Som avslutning, 1 månad kvar uppe i umeå, sen flyttar jag , kan inte fatta de, detta året har gått så himla fort. Är nästan lite sorligt när man aldrig mer ska komma tillbaka, mestadels för skolan, lärarna och hela miljön där.
Från det ena till det andra, Trivs så bra i mitt nya röda hår, är kul med lite förändringar , för er som missupfattade det dära med - tack vare frissan! Å andra sidan var det inte alls den färgen jag bad dem slänga i mitt hår, men det betta blev slutresultatet & jag blev nöjd faktiskt. Nu ska jag försöka sysselsäta mig med ngt tills mamma kommer hem igen , har inga nycklar så kan inte lämna lägenheten. Ack ack. . Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: B

Vart har Fredde tatt vägen?

2009-04-17 @ 12:51:26
Postat av: sahra

Ber om ursäkt för min förra kommentar, du blev faktiskt fin iden hårfärgen. =) Var ska du flytta, om du inte ska bo i Umeå längre? Hbg eller?

Postat av: marie

va bra att du är nöjd :D ha en bra helg!

2009-04-17 @ 17:15:55
Postat av: Madeleine

Hejsan! länka gärna min blogg. Jag bloggar mycket om dans och sådant :) www.maddylain.blogg.se

2009-04-18 @ 16:02:33
Postat av: louise.

fint det var gumman :)

2009-04-20 @ 01:45:23
URL: http://ijustwanttosay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback