touch me i´m going to scream


Här har ni mig i Hlesingborg, när jag va på båtur med pappsen i somras


Idag började vi med balett, det är så krävande när man verkligen vet hur man ska jobba med varenda muskel i hela kroppen, sen hadfe vi musik teori , börjar förstå mcyket mer nu, innan fattade jag verkligen ingenting det här med noter, 4/4, 8/16, och allt sånt, det är jätte krångligt men det är kkul när man börjar kunna de, snart har vi prov på de för vi ska ha någonting med kost sen så vi vet vad vi ska äta i coh med att vi tränar så mycket som vi gör nu. Så det ska bli kul. Sen va det lunch, och slutligen hiphop med Miia, åhh de e så kul. vi körde en kombination idag också. riktigt skoj, ska ta hennes kvällspass på måndagar också, det är verkligen super kul med locking, popping, street, hiphop och house och allt det dära. Det finns en yrkes utbildning med bara sånt lite utanför stockholm, kanske ska ta och söka till den i sommar! Det skulle vara kul. Får se hur det blir. Nu har jag tagit min vanliga rutin, protein drycken idag blev det med caramell smak, den va mumsig en av dem godaste hitintills.

Nu är mamma, stefan, idag , cher , cheri påväg upp, dem åkte väl hemifrån vid 1 tiden skulle jag tro. Ska bli så kul. så jag lär väl vakna mitt i natten av att dem ringer och säger att dem är framme, lite segt, ska upp kl 7 imrogon till skolan, men å andra sidan slutar vi endå 12 imrogon. Det ska bli så himla roligt så. så ska dem stanna i hela 10 dagar! Gaaah!! Saknar min mammsing så mycket , nej nu tänkte jag hoppa in i dushen , har laddat hem sex and the city säsong 4,5,6 som jag ska vörja kolla på ikväll. De ska bli kul. annars följer jag ju bara One tree Hill. men inget klår de!!! Ha de så bra hörni !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback