Torsdag

oj, vilken dag! Det började med att vi hade balett, riktigt jobbigt var det idag faktiskt och jag känne rmig fortfarande helt krasslig i kroppen. Efter det hade vi musik teori. Det är väldigt roligt faktiskt, men svårt. Det är kul när vi ska klappa & stampa takterna.. hihi^^ svårt att förstå kanske när man aldirg haft notläsning, jag hade heller ingen aning om vad det var innan. Sen blev det lunch, den var efterlängtad. Man känner alltid hungern mer när man bara sitter ner coh lyssnar än när man dansar tycker jag . Efter skolan hade jag och några andra tjejer bestämt att vi skulle ses halv 5 i stan för att hitta på något. Så blev de. Efter skolan så gick såklart inte min buss , så jag hant precis hem med nästa, slänga mig in i dushen och hälla i mig min protein dryck, sen sprang jag till bussen för att hinna. och där väntade Elin, Nina och Lisa på mig på Vasagatan. Vi gick och satte oss på kungspassagen för att käka något i och med att ingen av oss käkat sen lunch. sen blev det fick vid Filmstaden, super mysigt fick, dit ska jag fler gånger , massa massa folk i stan det bara krullade av folk, det trodde jag verkligen inte en torsdag. Halv 9 tog jag och Elin bussen tillsammans hem. Nu känne rjga mig helt slut ska lägga mig i min efterlängtade säng och krama om fredde nu tror jag, imorgon slutar vi 12.15 då ska hela klassen och äta lunch någonstans, sen ska jag va med Lisa & NIna får se vart dagen tar oss.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback