to wish inpossible things

Idag har allt gått emot mig & Fredde vi har typ slått & skadat oss hela dagen, Tvätt maskinen och torktumlaren funkade inte så nu har vi en massa våt tvätt över allt i hela lägenheten. Sen har jag tappat min nya mobil kanske 50 ggr i golvet, riktigt irreterande. När vi skulle till maxi,använde vi självscanningen som vanligt, handlade en massa , hade precis packat om i kassarna så allt låg rätt när vi kommer fram till kassan, ni tror inte att vi får en avstämning då & får ta upp alla varorna igen. riiktigt irreterande, ush! Sen skulle vi spela BINGO ikväll så jag fick åka tillbaka till maxi igen då är dem slutsålda och svinotrevliga på Maxi, åhhh vilken dag säger jag bara , fast det har skett en höjdpunkt! En super höjdpunkt, gaaah^^ jag blir så lycklig. Antagligen kommer mamma, stefan & Ida upp nästa helg om allt går som det ska. guud va fort denna helgen har gått, men nu har all min träningsverk lagt sig, så sliten man känner sig i hela kroppen på fredorna. Nästa helg på lördag fyller Nina 20 då blir de pary hemma hos henne, fredde ska också med hennes kille ska va hemma och alla hans polare sen blir det förmodligen Corona. Ska bli as kul. Men nu väntar en vecka till full av dans. Längtar tills imorgon, ska ta med mig tonfisksallad imorgon. mm mums, inte så näringsrikt men men. Ska packa väskan också så jag slipper gå upp allt för tidigt imorgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback