the same deep water as you


jag & lisa igår, inte så najs bild .. haha^^


Jag e sååå trööött.. vi somnade vid 12 igår, vilket var väldigt sent för min del. Sen vaknade jag 7.15 riktigt irreterande, på en söndag också.. Men gick inte upp förens vid 9. Nu är mamma & dem hemma i Helsingborg igen. gaah^^ jag har fått ont i halsen, vet inet ar jag ska ta mig till blir helt tokig. Idag vid 11 åkte jag och Lisa till en jätte stor loppis , hittade ett par oanvända stickade vantar. jätte fina va dem, sen åkte vi in till stan . köpte en efterlängtad halsduk på Gina. Gick runder där ett tag, sen åkte vi hem till var och en. Nu sitter jag hemma. håller på med tvätten, har precis slängt i mig 2 påsar nudlar, mår illa nu, äter alltid för mycket eller för fort. Imorgon är de skola, vi ska hålla på med kombination på jazzen & moderna imorgon, ska bli kul. annars jobbar vi bara så himla mycket teknik, ännu en ny vecka .. 5:e veckan jag går i skolan. jisses, har bott här i 2 månader nu, och jag har inte börjat sakna helsingborg än, helt otroligt. Ikväll ska jag & Fredde kolla på en massa film, ska försöka somna tidigt idag, är supertrött. Ha en mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min farmor lärde mig att man ska gurgla halsen i saltvatten, svinäckligt i know men vafaen, det brukar funka när jag gör det ;P

2008-09-26 @ 11:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback