Sad songs for dirty lovers


Cici, jag , Lisa, Mia och David för förra helgen på corona

Igår  var vi på operan och såg en modern dansföreställning, jag tyckte att den va jätte konstig, men dansarna va verkligen jätte bra. Konstig musik och ljus bara , efter föreställningen gick jag, kajsa, elin , lisa, melina , marie & Mia till stars (ett fick i stan) , för att käka. när dem stängde kl 10. gick vi mot bussarna, men jag Mia & elin hade bestämt oss för att gå ut och dansa . I och med att våran house, hiphop & Locking lärare skulle vara på corona och dem som hade föreställningen  i torsdes kulle vara där (hiphop danasarna), & fjärde världen skulle vara där och rappa. Så vi kom dit, och dem trixade och hade sig på dansgolvet. de va skit kul, men man tordes ju inet gå upp förrens de kom lite mer folk, vi va ju där i inprincip precis när dem öppnade. De va jätte många från BA som var där.. Dansade hela kvällen, det var såå himla kul !! Kom hem vid 2 när dem stängde.

Nu sitter jag hemma hos Lisa, har kollat på Bridjet jones dagbok . den är så rolig, ska strax fixa sminket för dem andra kommer ju vid 6, men först måste vi sätta igång kyckligen och potatisen så de hinner bli klart när alla andra kommer, de ska helst vara varmt coh frächt då också, vet inte hur vi ska taima de, jag e usel på att laga mat, men jag kunde fixa klyft potatis och kyckling va typ de enda lisa kunde göra , ahaha så de fick bli en mix med de, sen har ju alla dem andra med sig något var också... Sen ikväll ska vi köra charader och så. ihh ^^ ja fota en massa och lägga in imorgon, för imorgon kommer jag inte ha något att göra, de kommer bli en dryg & tråkig söndag. Ska slänga på sminket nu.. Ha en trevlig lördag, mina kära vänner ...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback