Lördag


fruktallriken som vi mixade ihop idag, till filmkvällen


Fick sms av mia att vi skulle ses vid hlav 11 på corona, men jag orkade verkligen inte gå ut, va supertrött så jag ringde lisa som inte heller skulle ut idag. Vid 6 kom Lisa till mig , har kollat på sex and the city filmen idag, den va väl helt okej. kanske man tycker att den är bättre när man sett serien , men de va absolut inget måste iheller, så snygga skor dem har på sig, alla konstiga kläder och allt, de gillade jag. När den va slut, promenerade vi till maxi för att köpa något gott ill vår filmkväll. Ble.v en massa massa frukt , med marabou chocklad som vi sen smälte & doppade frukten i. är helt såld i de nu, Älskar speciellt att doppa banan och jordgubbar. sen kollade vi på cake. Den vaa rolig, helt okej, skulle se på en andra film sen men då hade fredde stuckit till jobb, eftersom vår dvd är tarsig använder vi ps3 till filmerna nu, så såklart fick jag inte igång den andra filmen, enbart för att Fredde inte va här säkert, de e så typiskt.. . Men som tur är så var det extra extra på tv, dee är ju kul.. Ska nsart gå och lägga oss, Loppis imorgno tidigt. jätte stor. Sen ska jga till stan och lämna tillbaka mitt headset som inet fungerar, imrgon är det söndag , ska bara ta de lungt resten av dagen, vi har ju redan haft städedag idag, Ha en trevlig kväll hörni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback