i love you but i chosen darkness



Så trött jag är, det är somvanligt på en fredag, man är helt slut, idag hade vi house, jisses som jag svettade som en gris , haha ^^ så jobbigt det rä, men så duktiga alla har blivit, vilken skillnad det är bara på några veckor vi alla är mycket snabbare i fötterna, och vi satte ihop en kombination idag .. Hela lektionen, så roligt de va ,och de gick skit fort. höll på atts vimma när miia sa att vi skulle ha styrka den sista kvarten. herre gud vi alla va helt slut plankan tog dö på mig. Men de e skönt att svettas!! Sen tog jag bussen hem och hoppad ein i dushen, gjorde tomatsoppa och käka. Ska snart sätta igång och sminka mig coh platta håret ska på en modern dansföreställning idag på operan med en hel del från klassen, vi ska träffas 1 timme innan för att ta ett glas vin i restaurangen .. Imorgon ska vi som sagt till Lisa, de ska bli jätte kul. ästa vecka på Torsdag har jag & Lisa bestämt att vi ska gå och kolla på mama mia filmen på bio. Äntligen , Fredde har ju inte velat gå innan. Det kostade bara 60 kr om man hade CSN kortet, så den ska vi se då.. Det ska bli såå roligt, den kommer säkert vara över förväntbigarna, egentligen hade jag hellre velat se musikalen, guud va kul de hae varit , är avis på Anna som sett den på både engelska & Svenska... Ni får ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback