Fredag hela veckan

Idag har jag varit is kolan till 12. 15 vi hade dubbel lektion idag i modernt. jätte skötn att vi slutar 12 på fredagar, fast så blir det inte nästa termin. nu har jag fått tillbaka min dator också, jätte skönt jag älskar den. efter skolan bestämde jag , lisa och nina oss för att gå till makedonkan för att va lite onyttiga. Så de gjorde vi men först gick jag och hämtade ida som va hos stefans föräldrar medans jag va i skolan. Sen åkte vi hem till igen, till mamma, fredde, kisen och vovvarna! Fullt hus nu, himla kul. Sen tog vi en premenix för stefan & mamma skulle visa något hel knasigt på mariehem. Ja och det var det också,. det var en villa som ägdes av en konstnär. herre gud säger jag bara. Som hans trädgård såg ur , har tagit en massa bilder så ni ska få en del av galenskapet. Nu är Fredde på jobb & ja, mamma, stefan ska sätta oss i soffan med Savannah och titta på hulken. Pappa har proppat datorn nu med en massa nya filmer. ska ta de lungt hela dagen , imorgon blir det stan på dagen och fest hos nina som fyller 20 på kvällen, sen blir det väl utgång antar jag.
ha en trevlig kväll.


Jag och min mise , inatt precis när mamma & Stefan va framme.



Konstnärens trädgård, skum va ?





Passade på att fota under vår promenix idag också


Kommentarer
Postat av: Becca

:) haa coolt! Din syrra kan vara den sötaste jag sett! kommer ihåg bildern apå henne när hon hade vart i thailand jättebrun och så sjukt söt, annars med asså!

Postat av: lina

super gulig katt :P

2008-09-14 @ 13:44:33
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Helga

haha va roligt att du lagt upp bilder från trädgården. han bor på samma gata som min bästa kompis :p

2008-09-15 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback