Fredag


Bild från i somras när jag av ute med
Anna

Kan inte fatta att de är helt igen, redan. Det var ju precis måndag. Tiden går alldeles för fort! äsh jag har ju glömt att berätta att jag sett de nya avsnittet i förgår av one tree hill. så bra de va, jisses, gaah va snygga alla va särskilt lucas, jisses och peyton och brooke ska vi ju inte snacka om! Åh, va bar det var och så himla spännande de slutade, nu får jag vänta till nästa tisdag igen :( buhuu.. Idag har vi house och popping hela dagen, de ska bli skit kul. Men såå mycket täningsverk jag har speciellt i skuldrorna , armarna, magen och jumsken, herre gud va ont det gör, hur ska jag kunna röra mig på dansen idag!? Ajja, jag får klara mig, man får stå ut , som dansare har man nog ont i kroppen en hel del. Saknar mina mamma nu faktiskt, va mer än en månad sen jag såg henne, helt galet jag börjar sakna mig jobbiga syster nu också, och oliver såklart.  Kom till oss!! Nu ska jag hälla i mig en proviva och sen gå mot bussen. Ha en trevlig Fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kom du in på ackis? Är det genom betyg eller dans-prov? :)

2008-09-05 @ 09:11:06
Postat av: MIRRE

Ja.. har bokat tid.. de va de ja skulle säga när ja ringde :P

Postat av: Jessie

Så härlig bild :)

2008-09-07 @ 15:01:59
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback