a brand new planet


jag & Fredde i somras..


Kontigt nog råkar jag ha en massa tid över idag, jag har ingen mat att ta med i skolan idag .. har noll hemma, måste åka och storhandla idag, tänkte ta bilen och köra till maxi och handla ngt innan jag börjar , men så kom jga på attd em öppnar ju inte förens kl 8 så fick skippa den tanken, tar med mig två piroger istället, ingen mat jag vet men vi har ju verkligen inget annat hemma just nu.. igår kväll va jag på street klassen, de va så himla kul.. ska lära nina allt idag så hon hänger ikapp. Nu har vi balett och sen modernt, har en vikare idag eftersom att 2 av våra lärare är sjuka.. sen har vi JAZZ, gaah^^ de va så kul igår vi småmesilierna (lisa , jag) vi gjorde hopp på diagonalen , som vi far fram, flög verkligen , de va så kul, hoppas vi ska fortsätta med de idag också. nu ska jag hacka alla grönsakerna jag ska ta med mig i skolan.. ikväll har jag locking med nina, så det blir ingen vända hem om.. stannar kvar i skolan tills vi börjar klassen.. ha de så bra

Kommentarer
Postat av: Em m y ( A m a f ä o )

Åh, jag blir så avis när jag ser er två! Så söta!

Postat av: Becca

Ni rä så himla söta :)

2008-10-12 @ 17:12:33
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback