dag 1, måndag


Jag vid Doumo


En kille som dividerade med carro om att ge bröd till fåglarna


Jag i tåget


Doumo


Till att börja med så glömde jag skriva i förra inlägget att jag såg Peter Stormare på sthlms flygplats, de ni , de är stort , hihi^^ Sen vill jag också säga de om pizzeriorna i umeå, det har blivit lite missförstånd, haha ! Det finns säkert pizzerior men inga i cetrum eller någon annan stans som jag varit på änsålänge. Men enligt mina klasskamrater finns det några enstaka .. Idag hade jag & Carro sovmorgon, vaknade kl 10 gick upp käka, gjorde i ordning oss och sen bar det av in till centrum, det blev blandannat besök på doumo, teatro de la scala & stora gallerian.  Kom hem klockan 7, så de va 7 timmars vandring i stan. Här är det stora gator, trotoarer och en massa massa folk & affärer över över allt. Ihh ^^ det är så himla roligt , kan inte fatta att jag är här. Men idag har jag inte handlat nånting, inet Carro iheller, Har bara gått runt och kollat en massa, känns inte så bra att handla första dagen , fast jag har hittat en jätte tjock vinterjacka.. Ska kanske köpa den tror jag. Sen pkte vi tillbaka hem till carro, handlade på supermarcet och pizza, nu är vi hemma igen , ikväll blir det bara myspys tror jag .. Är så himla trött efter allt vandrande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback