things i forgot at birth

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera! Men på vardagarna händer det i inprincip samma saker jag går efter min rutin. Går till skolan vid 8 sen dansar jag hela dagarna , ibland tar jag kvällskurser stannar kvar i skolan tills dem börjar och komme rinte hem fören vid 8 tiden, gör i ordning min mat inför morgondagen, hoppar in i dushen, Städar undan i lägenheten lite och så. Dansar hela dagarna , tror inte det är så kul för er att läsa, idag dansade jag imorgon ska jag till skolan och dansa.. Men jag kan säga så mycket som så att jag strivs som fisken i vattnet, jga har lärt känna hlet underbara människor, min kise bor hos mig och jag älskar vår lägenhet och staden.. Allt e så bra som det kan blli, förstår inte hur närsta bostad ska kunna mätas med detta.. Det går jätte bra i skolan, jag utvecklas som bara den ibland blir jag chockad av vad jag ser i spegeln. Skolan är så himla bra, lärarna är helt fantastiska osv. Ni ser själva , jag dansar på moln, och nu är det bara 2 vekcor kvar tills jag ska åka till milano och hälsa på Carro, de ska bli så kul! Pratade med carro idag i nästan en timme.. Va evigheter sen sist, rätt som det rä så är jag iväg på flyget mot milano. Tiden bara springer iväg. Nästa vecka är den 8:e tror jag i skolan, och vi har bara 9 veckor kvar sammanlagt av denna terminen kvar, sen börjar vår terminen, de har gått så sjukt fort..
När vi har jul avslutning kommer pappa upp och hälsar på, vi har uppvisning i alla stilarna, jazz,modernt,balett, hiphop & house. det ska bli så kul när han kommer och kollar, för han var ju coh såg oss 1 vecka efter att vi börjat skolan, så jag hoppas att han kommer att se någon skillnad, speciellt på housen! Åhh House är så kul! Nu ska jag slå mig ner i soffan & titta på någon film med min kära fredrik. Imorgon är han ledig från jobb och vi ska ha en hel kväll tillsammans på en helgdag, vilket vi inte har haft på hur många veckor som helst , får se va vi hittar på för något kul. inflyttnigsfesten på lördag blev flyttad till nästa helg. huum.. kanske ska åka och bada på söndag med några fårn klassen , och på lördag ska jag vara med nina. Det är väl helgens planering så som det ser ut nu i alla fall.. Ha de så bra !

Kommentarer
Postat av: annso

jag tycker du ska ta fler bilder o lägga in :) då skulle jag bli glad iaf ^^

2008-10-10 @ 17:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback